Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2013, 23:55   #81
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Dat kan best zijn dat ik dezelfde fouten als jullie gemaakt zou hebben, iedereen is een kind van zijn tijdperk, en niemand is perfect.
Dat zal niet zijn,dat is zo wat die fouten betreft....

Het enige waar u aan dacht is profiteren én feesten,om dan tot de conclusie te komen dat u eigenlijk niets hebt opgebouwd....

Op reis gaan,van eenmaal tot meerdere keren per jaar was waarschijnlijker een pak belangrijker voor u...

Uw sociale omgeving laat u niet toe om minder te zijn dan diegenen rondom u....

En nu maar kwekken dat die babyboomers zogezegd hebben geprofiteerd van het héle systeem...

En gelijk vergeten dat de overgrote meerderheid van die babyboomers thuis diende mee te werken,volledig gratis uiteraard,buiten hun eigen werk...

Dat velen van hen jaren in een volcontinu stelsel wat hun werk én thuiswerk betreft gewerkt hebben...

Dat velen van hen absoluut niet in een luxe situatie zijn opgevoed waar de gebruikelijke fait divers van heden,een échte badkamer,een centrale verwarming,een toilet binnenhuis tot een met een eigen wagen op de koop toe tot de geplogendheden behoorden...

U kon hetgeen u verdiende gelijk afgeven tot en met de overuren die u deed...

Vakantiegeld inbegrepen....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik hoop enkel dat ik dan de moed zou gehad hebben om mijn fouten toe te geven, en er niet nog een schepje bovenop te doen met mijn schuld niet te willen/durven bekennen, en dan nog uit de hoogte te doen ook nog, zoals bepaalde forumleden zich dat permitteren, en verontwaardigd reageren op wat tenslotte niet meer dan de waarheid is...

Uw waarheid kennen we,nu gewoon doen wij wat hebben gedaan voor de vorige generatie,en dat is "zwijgen én werken"....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden