Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Neen, ik werk in de ICT.
Als ik jouw posts op dit forum zo lees, begin ik me toch ernstig vragen te stellen bij jouw volwassenheid. Jij doet me eerder denken aan een 14-jarige om eerlijk te zijn. Trouwens als jouw generatie dan toch zoveel intelligenter is dan die "achterlijke" jeugd van tegenwoordig, waarom kom je dan een forum volposten waar de grote meerderheid van de leden jonger dan 25 is? Wat is daar de bedoeling van eigenlijk? Leg me dat eens uit.
|
Uw functie is dus eigenlijk niemandal. Daar gaat het mij nu net om. Jij bespot en beschimt iedereen die ouder is dan jij en ander werk of studie gedaan hebt als een onnozelaar eerste klas. De wereld stopt niet bij digitaal werk, er zijn duizenden anderen dingen die eveneens aanvullend en competief zijn. En de waardigheid en respect begint en eindigd niet bij het werk dat hij/zij doet, dikwijls genoeg uit noodzaak of gewoon eigen keuze. Vermits jij je eigen zo veel hoger plaatst dan ieder ander, doe dan de mensa test en als je werkelijk zo slim bent dan wat je denk te zijn zal je lid mogen worden. Eenmaal daar zal je pas de schellen van je ogen vallen hoe de vork werkelijk in elkander steekt.
Ik "FU" groet u tot nooit meer terug. Vaarwel en probeer uwe brommer nu eens zelf in gang te krijgen en laat die bonnetjes van de aldi liggen.