Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Wat een stom antwoord.
|
Misschien ligt het niet bij degene die het antwoord geeft maar degene die het krijgt
Citaat:
Dat U geen boodschap heb aan een franstalige volksvertegenwoordiger is evident en bewijst verder uw kleingeestigheid.
|
Maar manneke toch. Heb ik ergens gezegd dat ik geen boodschap heb aan franstalige vertegenwoordigers? Ik heb geen boodschap aan een 'vertegenwoordiger' die ik nog nooit gezien of gesproken heb, wiens naam ik niet eens ken en wiens gedachtengoed ik nog minder ken. Of denkt u dat een of andere kwibus van driehonderd kilometer verder mij kan vertegenwoordigen? Nee, want zoals ik al zei: de schaal is te groot en splitsing verkleint de schaal, dus maakt de democratische controle groter.
Citaat:
Maar loest deze franstalige volksvertegenwoordiger voor U, persoonlijk, iets verwezenlijken, wat dan ... zou U het aanvaarden !
|
Zie hierboven.
Citaat:
Maar ja, een Vlaams Blokker of een flamingant
|
Ah, Jan, bedankt voor uw felicitaties
Citaat:
Verder, weet U dat men in Aarlen niet alleen frans spreekt maar ook letzeburgs en duits
|
Schoon dat er franstaligen zijn die erkennen dat op hun grondgebied ook andere talen gebruikt worden. Als zich dat nu ook eens politiek zou vertalen is het een grote stap voorwaarts.