Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2013, 17:25   #21
openeye
Gouverneur
 
openeye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 1.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Zie je mogelijkheden om zo'n strategie/filosofie door te trekken om een maatschappij te heroriënteren?
Ik ben van overtuigd dat de uiteindelijke doel van het menselijke ras is om dat waar nu waarde aan gegeven wordt, daar vanzelfsprekend geworden is en dat productie, winning en ontwikkeling gedaan wordt voor het goed voor de algemene innovatie en voorruitgang. Waar innovatie en het algemene welzijn van iedereen, ouderwetse ideologie heeft verdrongen. Geen link-rechts onzin, maar waarde door participatie.
Dus in feite de dezelfde manier waarop de innovatie en voortontwikkeling van opernsource werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Welk OS gebruik je op je computer?
Ik draai een linux from scratch die ik vorig jaar gemaakt heb en die zonder haperen op mijn laptop loopt. Het werkt zeer goed, buiten de HDMI die ik niet aan de praat krijg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Waarom schrijf je "verbaast" en niet "verbaasd"?
Snelheid en luiheid.
Want als ik de regel uitvoer moet het inderdaad verbaasd zijn.
De verbaasde passagier... etc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hela, ik heb niet gevraagd om vragen aan mij te stellen hé.
Dat moet je doen aan onze blanke broeder met het open oog
Ik denk u voor uw achterlijke anekdote aka oneliner die 0 waarde heeft buiten jezelf voor schut te zetten. dank u.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ben je moeders mooiste?
Neen. Ik ben gewoon een normale persoon zonder speciale charmes of looks.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Niks sorry hoor, gewoon uit interesse, je had indien het wel zo was ook kunnen zeggen dat je dat liever niet vertelde.
Maar vaak komen "verbrande" mensen onder een andere naam terug.
Ik ben al een paar keer geband, maar ik steek geen tijd in het maken van meerdere accounts. Ik zie het als een timeout.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waarom zou ik aan zo'n dommekloot vragen stellen?
U bent vooral bezig met zichzelf op te blazen.
Dat klopt niet. Ik praat alleen tegen mensen die ik als waardeloos beschouw.
Maar waarom stoor jij jezelf eraan? Voel jij je aangevallen door mijn manier van praten? Al eens aan gedacht dat jij evengoed iets kan bereiken in het leven als je dat echt wil? Wat houd je tegen om iets te maken dat wanneer mensen het willen hebben, je het kan verkopen? Dat jij dan met leuke auto's kan rondrijden en niet op een euro moet letten?
Wat houd je tegen? Ik zal je steunen als je business model snor zit.

Laatst gewijzigd door openeye : 17 augustus 2013 om 17:31.
openeye is offline   Met citaat antwoorden