Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Moet ik ze verzwijgen om de informatie geloofwaardiger te maken? Ik besef maar al te goed dat jullie het vermelden van buitenaardsen als reden gebruiken om alle informatie weg te smijten en te negeren. Maar als ik dat zou doen zou ik selectief te werk gaan.
En wat verschil maakt het. Jullie zouden nog niet geloven dat er een puur menselijke geheim ruimtevaart programma is.
Zie ook wat Gary Mckinnon ontdekt heeft. En naast McKinnon zijn er nog zovele getuigen. En dan hebben we ook ook eens de bewijzen voor het bestaan van UFO's die het plaatje compleet maken.
En zie ook dit. Ben Rich was het hoofd van Skunk Works (massaal gelinked aan het black budget) en die zei dat we reeds de tehcnologie hebben om tussen de sterren te komen.
http://www.youtube.com/watch?v=LX7q--QLz1k
|
Zeg, en als je daar mee naar de media stapt, je weet wel, de echte. Wat zeggen die dan? Is er niemand die een Pullitzer wil? De VRT bijvoorbeeld, negeren die dat bewust, of zitten die te knarsetanden van coleire omdat ze de waarheid niet mogen vertellen van één of andere illuminati-hoger geplaatste?