Discussie: wijf met ballen
Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2013, 10:57   #162
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
neen, ik vind dat NIET.
Ik vind dat vuile marokkaan, net zoals sale flamin, gewoon onbeschoft taalgebruik is, maar van mij gerust mag gebruikt worden.

ik heb u reeds uitgelegd waarom ik dit voorbeeld nam, maar blijkbaar bent u meer geinteresseerd in het recept voor witloofsoep dat Homans gebruikt.

Men neme 1.5 kg witloof, vier zachtkokende aardappelen, twee ajuinen, kippenbouillon en een theelepeltje curry of kurkuma.
alles laten koken en dan mixen
gedroogde peterselie toevoegen en 200 gr. halfafgeroomde koffiemelk toevoegen. Eet smakelijk.
je moet weten wat je wilt.

eerst begin je zelf over sale flamand, als er dan iemand op reageert, gaat die volgens jou off topic. meer zelf, je maakt jezelf compleet belachelijk door iets totaal irrelevant te schrijven.

dan zeg je zelf dat je mijn definitie ook hanteert, maar als ik dan die nog eens schrijf, ben je daar opeens niet meer mee eens.

zéér consequent allemaal.