Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
U zit regelmatig te zaniken over 'gebiedsroof', 'volkenmoord', enz., wanneer het gaat over Frans-Vlaanderen. Zoals ik vroeger ooit stelde, de Germanen en inzonder de Franken, waarvan u waarschijnlijk fier bent af te stammen, hebben zich genesteld daar waar vroeger de Kelten zaten. Dus uw en mijn voorouders pleegden constant gebiedsroof . En nog niet zo'n klein beetje. Bovendien legden ze in de feiten hun eigen taal op aan de inheemse Keltische bevolking. Daarover hoor ik u niets vertellen.
Eigenlijk bent u een melancholische en romantische janker die meet met twee maten en twee gewichten.
|
U zit regelmatig te zaniken over het verlies van de generaltietslanden die eigenlijk bij de Zuidelijke Nederlanden behoren en over het verlies van Nederlands Limburg.
Dat Lowie 14 aan de haal ging met een flinke brok van, niet alleen Vlaanderen maar ook van Henegouwen, daarover hoor ik U niets vertellen.
Alhoewel U dat als Belgicist toch evenzeer zou moeten raken.
Eigenlijk bent u een janker die meet met twee maten en twee gewichten.
De reden van zowel van datgene waarover ge jankt als van datgene waarover ge nu net niet jankt moge duidelijk wezen.
Uw gejank staat namelijk in funktie van één doel: bewust wrijvingspunten zoeken met Vlaamsgezinden en (Groot)-Nederlanders.
En ik ben niet de énige die dat opmerkt:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza
Verder valt op dat dit forum uitdooft als een System de boel niet opstookt.
|