Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2013, 23:01   #174
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Op zo'n hoeveelheid herhaling en agitprop kan ik weinig inbrengen. Vooral omdat U de holocaust en het ontbreken van een totaal succes aanhaalt om te bewijzen dat Israël een etnische zuivering aan't houden is.

Hetgeen ik zie is dat een staat zeer veel moeite aan't doen is om zichzelf te verdedigen tegen ogenschijnlijk religieus geweld.

Dat religieus geweld was in realiteit alleen maar een poging van de Leiders van die buurlanden om hun burgers een doelwit te geven en hun eigen tekortkomingen te vermommen.

Het resultaat. Israël is een land waar vrouwen gerust op't strand kunnen gaan zonnen, waar niet joden succesvol een zaak kunnen uitbouwen, waar moslims tot in de hoogste echolons van het leger en de overheid kunnen komen, waar industrie niet aan het draaien gehouden wordt doort geïmporteerde Westerse ingenieurs of verre oosterse semi slaven (jaja , u zal wel krantenartikels vinden hoe arme palestijntjes uitgebuit worden door bloeddorstige Joodse fabriekseigenaren, hoe arme niet joodse meisjes tot de meest walgelijk sexuele daden gedwongen worden etc etc, op't net vind je namelijk alles)

En die landen die indertijd Israël van de kaart wilden vegen?
Awel, voor zover ik doorheb is alleen Jordanië nog een beetje rustig.
De rest is burgeroorlog en dictatuur. Natuurlijk allemaal de schuld van die vuile zionisten die zo machtig zijn dat ze elk gewenst resultaat kunnen halen
Opnieuw een dikke 2 Maddox!