Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2013, 07:11   #239
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Eerst waren het oude knarren, nu ook jonge Turken...
Ik citeer nogmaals:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
De ijzerwake is voor mij in de eerste plaats toch een beetje een samenkomst met de oude kameraden van wie ik sommige maar enkele keren (soms 1 keer per jaar)zie.Ik zou zeggen allen daarheen.
en
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
De kameraden waarvoor ik ga zijn voor driekwart twintigers, maar laat dat uw mopjes vooral niet bederven.
Is mijn conclusie dan zo fout?

Citaat:
Vroeger gingen mijn grootvader en een grootnonkel & -tante mee met ons (en nee, geen daarvan heeft iets met de collaboratie te maken gehad),
Allez, vooruit.
Ik zal het maar geloven.

Citaat:
tegenwoordig alleen nog mijn vader en een oude studievriend van hem. Die heeft zijn dochter ook al eens meegehad.
En pakte de mayonnaise?

Citaat:
Totaal geen "polarisatie" dus, integendeel: een doorsnede van de bevolking die goed met elkaar overweg kunnen.
Dat hoor ik graag.
Eendracht maakt macht.
L'union fait la force.

Citaat:
Ik zou aanwezige jongeren trouwens niet "geïndoctrineerd" noemen. Ze wijken af van wat hun leerkrachten hun wijs willen maken, van wat de media dag na dag vol bekeringsijver over hen heen willen kappen...
Ze luisteren dus enkel naar nonkel pater, en ze lezen 't Pallieterke en Doorbraak.

Citaat:
Verschillende van mijn vrienden kunnen trouwens niet aan hun ouders vertellen dat ze bij de NSV! zitten.
Tsja, uit de kast komen vraagt wat moed.
Als je een beetje beschaamd bent over je vriendenkring en haar activiteiten kan dat best vervelend zijn.

Citaat:
Waarschijnlijke van die "progressieve" types zoals u, die in feite niets anders kunnen dan hun gal over al wie niet zoals henzelf denkt te spuwen.
Niet alleen andersdenkenden, maar ook andersgekleurden en andersgeaarden kunnen rekenen op een pak verbale rammel van mijnentwege.
Niemand wordt ontzien.
Wie de roede spaart, haat zijn kind.
't Is voor uw goed.
Citaat:
U en uw soort zijn degenen die het vrije denken tegengaan, en niemand anders!
Integendeel.
Stop vooral niet met denken, en uw hersenspinsels hier neer te zetten.
Iedereen mag, neen, moet zien wat er leeft bij bepaalde clubs.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 augustus 2013 om 07:24.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden