Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kira
Jullie denken dat jullie het allemaal beter weten. Maar ik wed er mijn leven op dat heel weinig van jullie eens echt met de moslims gepraat hebben over die situatie. Wij verafschuwen dit geweld. Heel mijn omgeving van hetzelfde.
Mijn pa nog vannochtend toen hij het hoorde van die twee Italiaanse vrouwen zei letterlijk dat die varkens zoals jullie ze noemen niets met de Islam te maken hebben. Ze zijn dan wel moslims maar we weten allemaal dat ze godsdienst als excuus gebruiken om hun wandaden goed te keuren. Het is hen alleen en enkel om macht te doen.
|
Ik denk dat de moslimleiders van Hamas net hetzelfde van jullie zeggen, dat jullie geen echte moslims zijn.
De grootste fout die Europa heeft kunnen maken is de "islam" als godsdienst erkennen, want wat is dat de "islam". In België is het "christendom" toch ook niet erkend. Wel het Katholicisme, het protestantisme enz. "DE islam" bestaat immers niet. Men heeft hier appelen met citroenen vergeleken.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
|