Discussie: White power village
Los bericht bekijken
Oud 1 september 2013, 06:34   #16
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Hebt ge veel last van blanke supremacisten in uw dagelijks leven, Scherven?
Eerlijk gezegd. Ja. En dan heb ik het niet over u maar in mijn omgeving in het werkelijke leven verzandt elk gesprek binnen de vijf minuten in een litanie over bruin apen en geprofiteer. AL mijn blanke buren zijn zo racistisch als maar kan zijn en meer dan de helft van de collega's op het werk. Velen zijn ook extreem lui en werken niet omdat ze niet een gemakkelijke fabrieksjob onder hun gat geschoven krijgen. De uitvluchten die ik hier hoor ... onvoorstelbaar, dat wil niet voor de bakker werken want ze hebben daar eens een pattéke gekocht dat de volgende dag beschimmeld was, dat wil niet kuisen want dat is voor vrouwen, dat wil niet in de binnenstad opdienen want dat is een poel van verderf waar drugs wordt gebruikt *burp*, dat wil geen rekken vullen want dan voelen ze zich bekeken en terwijl zie ik overal migranten het werk doen, Nederlanders dienen op of rekenen af; bruin apen doen het vuil, de keuken, de slacht, de kuis, ...

Nu ja, er zijn ook vele blanken die reden hebben tot klagen omdat ze wel werken en niet rondkomen, en er zijn ook veel migranten die profiteren. Maar er zijn meer blanken die geen reden tot racistisch geklaag hebben en die dat constant doen. En er zijn meer migranten die niet profiteren dan wel.
Ik ben alleszins aan het uit zien naar een andere plaats om te wonen en te werken. De omgeving waar ik nu in vertoef is volledig onleefbaar door al die negativiteit. En dat zeg ik dan als iemand die altijd een hekel heeft gehad aan opgefokt positivisme.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden