http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-23849587
Ik merk daarbij wel op dat in verschillende zionistische communicaties (WSJ en Israelische dagbladen) duidelijk werd opgeroepen tot het 'uitschakelen' van Assad en zelfs zijn ganse familie. Kortom, ze willen effectief een regime change dus, BBC faalt dat te vermelden... how come?
Mooi dat Nederland de uitspraak van de VN afwacht, zo hoort dat trouwens. Sommigen traditionelen (the brothers in arms) denken daar duidelijk anders over. Van onpartijdigheid is er natuurlijk geen sprake, alhoewel men voorheen dat zo trachtte te doen overkomen in de reguliere media.
Het
een en ander staat absoluut niet in overeenstemming met de zogenaamde onpartijdigheid :
Zonder uitspraak van de VN blijkt deze zogenaamde chemische aanval van Assad alvast een gamechanger te zijn. Ziet U het?
Maar goed, dat is beter zo, eindelijk spreken ze de waarheid...
Nederland wacht de beslissing van de VN af, maar U ziet Assad reeds in Den Haag veroordeeld worden...
Wat mij betreft hoeft Assad zich vooralsnog niet te verantwoorden voor deze zogenaamde rechtbank. Laat eerst de Amerikaanse orlogscriminelen daar maar eens een bezoekje brengen. Als dat ooit gebeur
d kunnen we misschien wel deal afsluiten beste @Adrian M.
Zoals U ziet, ik ben best redelijk.