Los bericht bekijken
Oud 9 september 2013, 11:29   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Niet mee akkoord. Het verstrekken van privé gegevens aan commerciële entiteiten moet ten allen tijde verboden zijn.
Privacy bescherming moet de mens dienen, en niet omgekeerd zoals jij hier de indruk geeft het te doen.

Als ik aan het bouwen zou zijn (of niet), en als ik daarvoor de toestemming kan geven, dan zie ik niet in waarom dit niet zou mogen.

Ik kan me wel inbeelden dat sommige dingen nooit zouden mogen, ik fantaseer nu even, vb. toestemming geven tot het meedelen van gegevens uit het medisch dossier aan private ondernemingen ...
(alhoewel, al een slecht voorbeeld, mits strikt regulering en als het kan helpen voor het wetenschappelijk onderzoek ... stel je voor dat zoiets zou bijdragen tot een vaccin tegen aids.)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden