Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dower
Men wil fraude op fout gebruik van de parkeerkaart voor gehandicapten harder aanpakken
|
U hebt het artikel verkeerd begrepen. Milquet wil gewoon een zero tolerantie ivm het foutparkeren op voorbehouden plaatsen aanpakken. Dus iemand met een persoonlijke gehandikaptenparkeerkaart kan zonder problemen op zo'n plek gaan staan. Is die kaart nu door een mirakel eigenlijk "verouderd" of niet, dat maakt niet uit.
Het is niet aan de agenten om ter plekke een oordeel te vellen dat de kaart "eerlijk is".
Misbruik, dwz een kaart gebruikt door een andere persoon dan de drager ervan (niet noodzakelijk de bestuurder van de wagen), kan wel vastgesteld worden.
Er wordt wel een kanttekening geplaatst bij het systeem hoe de kaarten uitgereikt worden, en dat het misschien wel eens herzien moet worden. Niet dat het gaat veranderen of dat men verstrengde "vernieuwingsprocedures" gaat volgen.
Citaat:
|
Mijn inziens zouden ze dat inderdaad beter eens doen, want ik zie op die plaatsen vaak mensen staan die naar mijn mening perfect functioneren.
|
Bent U dokter die de problemen van mensen zo kan zien?
Dan wens ik U een gouden toekomst tegemoet.
Blijkbaar wel ja.