Een geheim akkoord dat bij iedereen van de particratie bekend is. Dit gedrocht is hier al jaren. En al jaren weten ze van niets of kunnen ze niets of is het geheim.
Al jaren beweren ze tegen de bevolking dat dit moet afgebouwd worden. Maar steeds loopt dit gewoon verder.
Dit is terug een aantoonbaar bewijs dat België géén democratie is. Dat de particratie beslist binnen kamers.
Politiek in België theater is om personen plaatskes te kunnen geven.
Na den WO II hebben ze gewoon gedaan wat Hun grote vijand deed om zijn onderdanen te ketenen, cruciale plaatskes creëren in rechtbank enz. en zuilen opgericht
Voor de ouderen, de jeugd, de boer, de werkenden, de zelfstandigen, de zieken en invaliden enz. zodat men het volk kon drijven en controleren.
Om den indruk te wekken dat ze wat doen 'voor de mensen'. Om in werkelijkheid hun pionnen te promoten en bekendheid te bezorgen.
Liefst nog via sport en spelen zittend op de ere tribunes.
Het ondemocratische mechanisme blijft echter steeds onderhuids bevel over België voeren.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
|