Los bericht bekijken
Oud 14 september 2013, 21:09   #3
rafkaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Dus je geeft eigenlijk kritiek op onze pers dat ze met trivialiteiten bezig is, terwijl je zelf een artikel citeert uit diezelfde pers dat snoeihard is voor het beleid ? En moest je de pers lezen, in plaats van enkel naar een website te gapen dan zou je weten dat er een zeer uitgebreid interview met Ivan De Cloot instaat waarin deze dieper ingaat op deze materie. In dat interview is zowel de vraagstelling als de antwoorden zeer scherp voor het beleid. Wat kan de pers eigenlijk nog meer doen ?

Ook de rest van je kritiek is totaal misplaatst aangezien DM net als alle kranten ook verslag heeft gedaan van de woorden van BDW dat zij nu wel een kandidaat premier naar voren schuiven.

Als je wil schieten op de pers, en je schiet twee keer in je eigen voet dan vraag ik mij af of de pers gewoon niet wat te hoog gegrepen is voor jou. Begin misschien met Story of Dag Allemaal.

Ik heb al zo dikwijls in mijn eigen voeten geschoten dat ik geen voeten meer heb. Dus je bazelt maar wat...

En ja, uiteraard heb je gelijk... Onze pers is uiterst objectief en, zoals het in een democratie past, uiterst kritisch voor het beleid. Dat ziet het kleinste kind...

Maar nu terzake.
Wat vind je van zijn bewering, nl dat de regering Di Rupo onrechtvaardig en onverantwoord handelt?
Of vind je - als spreekbuis van die buis - die kritiek onterecht?

Laatst gewijzigd door rafkaf : 14 september 2013 om 21:14.
rafkaf is offline   Met citaat antwoorden