Los bericht bekijken
Oud 15 september 2013, 21:22   #195
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
De enige die ik vergeten was, was Bracke wat ik ook zelf heb aangegeven. Mea culpa. Als jij nog andere mensen bij n-va ziet die ministrabel zijn, dan is het nu het moment deze in de schijnwerper te zetten.

Mijn punt is eerder aangegeven, reservespeler die heeft het goed gesnapt, dat n-va simpelweg onvoldoende kwalitatief personeel in huis heeft met bestuurservaring om meerdere minister ambten in te vullen op twee niveau's. Dat ze dus ofwel zullen moeten eigen volk tevreden stellen met een functie te geven waar die mensen geen kloten van terecht gaan brengen ofwel een aantal externen (witte konijnen) gaan moeten binnen halen.

Maar ga jij zonder probleem maar verder om wat de aandacht af te leiden hoor, dan moeten we zeker niet discussiëren over de kern van de zaak.
Ach kom Jurgen en Karim vind je het vermelden waart maar niet de mensen die in de regering zitten bvb een Sminate. Peter De Decker idem, Zuhal Demir, ... Geert Bourgeois, Muyters...

Wat dat kwalitatief personeel betreft: jij hebt het over bekende figuren, niet bekwame, bewijs ervan is de lijst die je opstelt. Kwaliteit is er genoeg.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden