Zeerweledelgeleerde Dames, Heren en andersgegaarden,
Het is mij een onmetelijke eer en een overeenkomstig genoegen mij met dit epistel tot U te mogen richten teneinde volgende mededeling tot meerdere eer en glorie van dit forumrijk te kunnen overmaken.
Heden ochtend vermocht ik van de “Vereniging ter Bescherming van Mystieke Creaturen en Aanverwante Schepsels-Afdeling Trollen” een klachtpleging te ontvangen aangaande het oneigenlijk gebruik van de bestempeling ‘Trol’ als zijnde een forumdiscipel die niets onverlet laat om het genoeglijk gebeuren, zijnde het forummen, in een onaangename sfeer onder te dompelen.
Op een speciale vergadering van voorvermelde vereniging werd door een meerderheid van de stemgerechtigde aanwezigen op de hen eigen wijze gebeukt voor het formuleren van voorvermelde klacht, welke dienachtervolgend aan ondergetekende werd betekend.
“De Vereniging ter Bescherming van Mystieke Creaturen en Aanverwante Schepsels-Afdeling Trollen, VBMCASAT, deelt hierbij mede dat zij, overeenkomstig en volgend op de stemming tijdens de speciale vergadering inzake het oneigenlijk gebruik van het woord ‘trol’, met volstrekte afkeuring afkeurt dat de benaming ‘trollen’ nog verder in een negatief dag- en nachtlicht wordt gesteld door het forumsgewijze gebruik van voormeld woord.”
Hopende dat uwes weledelgeleerden de gepaste maatregelen ter hand zal nemen teneinde deze achtenswaardige vereniging ter wille te zijn,
Verblijf ik nog steeds terplekke,
Klojo, eerste klas.
P.S. tot mijn grote spijt vermocht ik van deze vereniging geen antwoord te krijgen op de vraag wat in de plaats van 'trol' zou moeten worden gebruikt. Ik laat dit dan ook over aan de geachte medeforummers....
Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 16 september 2013 om 12:27.
|