Beste mensen,
anderen,
Ik heb gisteren samengezeten met een forumlid en het is een boeiend en leerrijk gesprek geworden.
We hebben het gehad over de zin en onzin wat deze draad betreft en ik zie nu in waarom dit onderwerp zoveel weerstand en negatieve reacties opwekt.
Vanaf vandaag zal er geen 'verslag' meer worden gepost.
Aan moderatoren zal ik vragen of dit forum kan dienen als 'drager' voor officiële documenten,
alleen tekst waarin de namen van betrokken personen zijn verwijderd.
Vervolgens ga ik trachten om mijn getuigenis in een leesbaar gestructureed verhaal te gieten om vervolgens via internet beschikbaar te stellen.
Forumleden kunnen onderling discuteren over de geposte documenten doch ikzelf zal me onthouden van commentaar.
Mensen met een open geest zullen reeds vandaag een opinie hebben gevormd,
meer kritische mensen denk ik wel te overtuigen met mijn verhaal en beschikbare documenten,
een laatste groep wil of zal nooit overtuigd raken.
Afsluiten doe ik met mijn opinie, een waarheid me opgedrongen door de gebeurtenissen van de laatste jaren.
onze federale diensten zijn zo hopeloos inëfficient dat deze de doodsteek betekenen voor België in zijn geheel. Zeer hoge belastingen worden opgesoupeerd door een enorm niet werkend overheidsapparaat. Kijk rond, bewijs is allom vertegenwoordigd.
Elke Belg, Vlaming of Waal die een toekomst wil voor zijn kinderen heeft de plicht om zich grondig te informeren en een standpunt in te nemen en te doen wat juist is.
Daelemans Johan,
52 jaar,
technisch geschoold,
uit een nest van cristen democraten,
voorstander voor een toekomst voor onze jeugd.
|