Los bericht bekijken
Oud 18 september 2013, 20:32   #144
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Troost de gedachte u dat ik nooit voorstander ben geweest van brugpensioen en SWT.
Het was de makkelijkste oplossing om de oudste arbediers die het minst productief werden opzij te schuiven inplaats van hen te laten doorgroeien naar jobs waar de fysieke paraatheid minder van belang was dan de kennis.

Maar dat neemt niet weg dat er genoeg gezeverd word over die SWT zonder enige kennis van zaken.

SWT is immers een mogelijkheid die nog steeds bestaat, die nog steeds mogelijk is. Je moet wel goed ZOT zijn zoals je zelf ook al beseft om die kans niet te grijpen omdat men zo goed als gedwongen is om in het SWT stelsel te stappen of met veel minder ontslagvergoedingen genoegen te nemen.
De individuele mens die gebruik maakt van een voordelige situatie, valt niets te verwijten.
Integendeel: zoals ik in die eerdere post zei, hij/zij zou goed zot moeten zijn.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden