Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras
Ik pas niet in uw hokje vriend.
U zal mij nooit horen zeggen dat ik voorstander ben van ongecontroleerde immigratie of zelfs aanmoediging van immigratie. De pool werkkrachten in dit land is al veel te groot, waarom zou ik dan willen dat er nog meer werklozen bijkomen? Massale immigratie van armen aka import van armoede komt enkel ten goede aan rechts : hoe meer aanbod van werkvolk, hoe goedkoper het wordt, hoe beter. Wat in dit land voor "links" doorgaat, heeft op dat vlak zeer goed de agenda gediend van rechts. "Links" is dan ook helemaal niet "links" in dit land.
Van Bulgaren en Roemenen is uw aanbeden partij alvast niet vies. "Jamaar, die willen nog werken". Als "willen werken" = "bereid zich te laten uitbuiten", dan klopt dat, ja.
U zal mij hoogstens horen zeggen dat migratie onvermijdelijk is en van alle tijden, maar de manier waarop men er de laatste decennia is mee omgegaan, neen, die keur ik allerminst goed.
Maar we gaan off topic.
|
Ik denk dat je je vergist.
Ik ben ook tegen sociale uitbuiting, gelijke kansen voor iedereen ezn... maar zie 'sociaal' rechts als de oplossing in plaats van 'sociaal' links, dat praktisch steeds uitmondt in profitariaat