Los bericht bekijken
Oud 23 september 2013, 22:30   #19
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste Belgian Kurd,

ziehier harde bewijs: Ik nam de proef hard op de som nav arrestatie van Gregorius Nekschot omdat hij islam kritische cartoons maakte als professionele talentvolle puur Hollandse cartoonist, wekelijks en er bakken geld mee verdiende. Dus besloot ik om een speciale tekst te ontwikkelen waarin het blanke ras professioneel door mij gediscrimineerd wordt, met een passende titel, werd in 2008 gepubliceerd, rara, geen enkele blanke klaagde bij de politie dat een allochtoon (koelielander bruintje dewanand, wat een rare buitenlandse halfapennaam he, google het eens nu) zijn arme, inferieure, terroristische blanke ras discrimineert.

Wat heeft nou een blanke nog te zoeken in een land waar de discriminatie van blanken gewoon legaal toegestaan is? Is het niet beter dat wij maar nu meteen heel Nederland blankenvrij maken en alle blanken in dit land deporteren naar een leuke lege woestijn midden in India, met een kapitaal injectie van pakweg 100 miljard euro van een internationaal 'Redt het blanke ras' fonds om daar dan een nieuwe hypermoderne kloon stad te bouwen met alle laatste 9 miljoen energieke en vruchtbare raszuivere blanke Hollanders die nu nog leven? Niemand zou mij tegen kunnen houden als ik dit idee uit kan voeren om de uitroeiing van de laatste blanke Hollanders maar te voorkomen, incl de vernietiging van hun hollandse taal, geloof, tradities, voedsel, enz. Hun blanke stad in India kan gewoon een nette apartheidsstaat worden, omdat kaste denken hetzelfde is en legaal is in heel India.

Ik kende schatrijke blanke Hollanders die maar emigreerden uit Nederland omdat men hen hier discrimineerde vanwege hun blanke afkomst en omdat zij extreem rechtse ideeen hadden en tegen verkleuring waren en tegen islamisering.

dewanand

zie dit:


Hi Justitie: tekst wfor1254 discrimineert blanken



Offeraar Dewanand
Offercode wfor1254
Offerdatum 19 mei 2008


Waarschuwing vooraf

Nu volgt een misselijke tekst van Dewanand in de stijl van Gregorius Nekschot

http://www.dewanand.com/wfor1254.htm
Euhm Namaste dewanand,

Goed wat betreft die cartoons : Mensen zijn extreem gevoeilig geworden voor wat zaken religie betreft.
http://youtu.be/TOdr63UZjlE
Dot fragment dateert uit de pre-9/11 tijd en hier is Mohammed duidelijk afgebeeld. Er waren geen rellen niks. Maar owee als er nu een cartoon wordt gemaakt over hem.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden