Los bericht bekijken
Oud 27 september 2013, 17:56   #149
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
U beweert dat het ACW een netto negatieve waarde heeft. Gewoonlijk zijn uw beweringen onderbouwd. Moet ik hier uit besluiten dat deze organisatie een negatief kapitaal voert ? Hoe lang reeds ? Hebben zij dit reeds bij Bijzondere Algemene Vergadering vastgesteld en maatregelen genomen ? Zijn deze eventuele nalatige bestuurders nu niet persoonlijk garant ?

Is het wel wijs aan een 'failliete' organisatie uitbetalingen van miljarden Euros te laten uitvoeren via hun mutualiteit en vakbond ? Is dit een nieuw rondje 'to big to fail' ?

Ik ben benieuwd op uw inzichten.
Pertinente vragen. Een groot deel van de ACW groep bestaat uit feitelijke verenigingen en mutualiteiten ( = werkend met een onderlinge pot ) die hierover niet moeten communiceren.

Als je meer details wil weten moet je maar de parlementsleden contacteren die onder belofte van discretie de contracten tussen de ACW-groep en Belfius konden inzien.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden