Wel ik ga eind oktober voor een week naar ... (waar het altijd +30 graden en meer is) omdat we ginder met een partnership gaan starten (en ook de start van de vertrek van het bedrijf uit België). En ik wil mijn zoon mee naar ginder nemen. Omdat hij volgens mij daar op een week meer aan levensles gaat leren dan wat hij op een school van een bekrompen leraar zal leren. Maar het is school dus naar de directrice gebeld. En die zei : geen probleem Mijnheer. We kunnen twee dingen doen. Ofwel schrijven we hem tijdens zijn afwezigheid gewoon als aanwezige leerling in. Ofwel laat u uw dokter snel een ziektebriefje schrijven. En dat had ze blijkbaar het liefste. Dus ik naar mijn dokter gebeld en die zei : laat het een dag op voorhand weten welke dagen het juist zijn en ik zal een ziektebriefje voor uw zoon klaar leggen. Je komt het dan maar snel afhalen. Ik zal het klaar leggen zodat je niet moet wachten of een doktersbezoek moet betalen. Dus wat Pascal Smet ook ligt uit te kraaien of rond te bazuinen. Het zal geen zak helpen.
Laatst gewijzigd door Ondernemerke : 4 oktober 2013 om 10:46.
|