Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
Daar doel ik niet op. Je hebt gesteld dat het bewijs dat 'Jezus' bestaan heeft wordt geleverd door een kansrekening en die kansrekening wordt betwist in Wikipedia en door mijn uiteenzetting hierboven.
|

Heb je echt niks beters ?
Citaat:
Vanuit mijn optiek steunt je visie op een drogreden: een argumentum auctoritatis. En deze drogreden noem ik een geloof.
|
Geloof in Wiki of welk geloof bedoel je ?
Citaat:
Verder bedankt voor de details over de opschriften. Ze veranderen niets aan mijn opvatting dat de kans dat een aantal namen van de familie van 'Jezus' in één tombe worden aangetroffen heel groot is en dat dit daarom géén bewijs levert voor het bestaan van 'Jezus'. Bovendien zijn een aantal namen verkeerd gespeld.
|
Verkeerd gespeld zoals ?
Citaat:
De gevolgtrekking dat Jezus een zoon had is een noodoplossing evenals de verklaring dat de botten van de vaders van Jezus als Maria in die tombe liggen.
|

80/501 Jehuda bar Yeshua wil zeggen : Judas, zoon van Jezus. Waar is die ' noodoplossing ? Staat toch op dat ossuarium ?!!
Citaat:
Dat zijn contra-indicaties voor de stelling dat dit het familiegraf is van Jozef, de vader van Jezus Christus.
|
Ha ja ? Omdat het niet in je geloof past ? Dan ben ik ook met jou klaar !!