Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2013, 16:25   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
het gaat hier wel degelijk over mensen die GEEN arbeidsongeval hadden gehad. En wel degelijk hun VOLLEDIGE uren kwamen werken. WERKEN hé, NIET aanwezig zijn.

de rest van uw post is dus van geen tel. Ga dus maar op een ander zeveren en lees nog eens mijn verschil over "ziek" en ziek.
Trouwens, ge zit te zeveren over een rugpatient: die kan de woning niet verlaten dus uw commentaar om daar over te beginnen is evenzeer zonder voorwerp.
Ga dus ook op dat vlak, maar op een ander zeveren
een rugpatient kan de woning weldegelijk verlaten.
Of dacht je dat hij zich laat opbeamen om onder de scanner te gaan?

enfin, ik sluit deze discussie hierbij af. Tegen zoveel onnozelheid kan ik niet tegen.

Ik wens je echt een goede "gezondheid". Liefst zonder TB of het andere vieze woord. Best met een beetje problemen aan S1/S2 en L4/L5 want dat is geen enkel probleem om continu te werken zonder één dag afwezigheid. En voor je griepje mag je dan één dag in bed liggen zonder eten.

Eens zien hoe je dan gaat piepen Mr. "ontsla de zieken".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:27.
circe is offline   Met citaat antwoorden