Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Wat weet jij eigenlijk over Gouden Dagenraad, en de enorme steun die ze genieten, OOK internationaal, ONDANKS de smeercampagnes van de media en de gevestigde politeke klasse. Nul de botten.
Uw idee is '' GD=systematisch geweld''. Dat is al een verkeerd uitgangspunt, een vaststaand feit voor u en het interesseert mij totaal niet u van iets anders te overtuigen. Als ik je zeg, dat je nagenoeg NIETS kan geloven hoe de systeem-media het GD voorstelt, dan zal je dat ook wegwuiven, ik maak me geen illusies. Jullie menen het te weten en jullie menen op een verhoogd moreel platform te staan (''hoe is het toch mogelijk dat iemand GD kan verdedigen'') met het geleuter over systematisch geweld tegen immigranten, dat er niet eens is.
Je bent hoger al komen aandraven met een onnoemelijk belachelijke bron voor vermeende geplande persecutie van gehandicapten. Compleet ridicuul. Het is een schoolvoorbeeld van een smeercampagne tegen GD, door de usual suspects. En ik zou u serieus moeten nemen met zo een zever?
Om te beginnen: nergens staat dat GD geweld goedkeurt. Nergens staat dat ik geweld goedkeur, tegen immigranten of anderen. Maar geweld komt voor aan BEIDE zijden, en het komt voor in elke verhitte politieke strijd waar leven en dood van mensen op het spel staan, je kan dat niet vermijden. Je hebt links / communistisch / anarchistisch antifa en je hebt de militia van GD. Beiden gebruiken geweld, waarom spreken jullie enkel over vermeend geweld van GD? Als we daar al niet over eens kunnen zijn heeft discussie geen enkele zin.
Vervolgens, je hebt criminaliteit van sommige immigranten en criminaliteit van sommige autochtonen. Het komt van BEIDE zijden. Wat jullie doen is het éénzijdig voorstellen.
De militia is opgericht ter verdediging van de lokale bevolking tegen de horde immigranten en verdediging tegen het tuig van antifa. Antifa is opgericht als aanvallende kracht tegen de nationalisten. De militia wordt ook ingezet voor werken van solidariteit zoals het uitdelen van voedsel, brandbestrijding, waterverdeling, reparatiewerken etc
|
1: De populariteit van de Gouden Dageraad is erg gedaald door al het geweld. Dat komt omdat er eerst mensen op stemde die niet eens Nationalistische sympathieën hadden maar omdat de Gouden Dageraad gratis voedsel uitdeelde aan arme autochtonen Grieken.
Daarbij, waar ontken ik dat geweld bij beide kanten te zien is? Zo is Antifa inderdaad een linkse groepering die veel loopt te rellen.
2: Nee ik stel helemaal niets eenzijdig voor. Geweld is eigen aan de mens.
Het is dus evident dat dat zowel bij linkse als bij rechtse mensen voorkomt. Maar dit topic gaat over de Gouden Dageraad niet waar?
3: Antifa is dan een een gewelddadige groepering.