Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2013, 09:40   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Natuurlijk mag dat. cfr mijn antwoord van zonet aan Amon Re. Mijn opmerking behelst de bron van info, niet de boodschap.(nu is de morgen plots een gewone krant, als ze iets over een n-va'er schrijven is het een vod...)

Ik vind het zelfs een heel goede zaak dat er vragen zullen volgen. Wie het artikel leest kan niet anders dan tot de conclusie komen dat die smeerlap van een Bellens hoog spel aan het spelen is om zelf veel poen te pakken bij een vastgoeddeal. Men suggereert daar ook dat hij een directielid dat zich wou verzetten tegen deze deal (vancalsteren) heeft ontslagen.
Het editoriaal van de gazet is er ook niet naast : steven samyn speculeert er gewoon op dat Bellens te ver is gesprongen en dat hij al zoveel mensen likwideerde dat het steeds eenvoudiger zal worden om mensen te vinden die een boekje durven opendoen over zijn handelingswijze. En dat zijn politieke vrienden van vroeger hem stilaan kotsbeu zijn.
De morgen zal altijd een vod blijven, desalniettemin mogen wij deze vod lezen en als wij er iets in lezen dat interessant kan zijn, hierover vragen stellen aan de betrokkene. Waarbij we deze betrokkene nog altijd het voordeel van de twijfel willen geven.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden