Los bericht bekijken
Oud 28 september 2004, 16:44   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Rustig Chipie, rustig blijven. Ga eens een rondje wandelen in het bos en kalmeer.

Niemand is gediend bij wat er aan 't gebeuren is. En het steekt veel "linksen" tegen dat bv Europa zich afzijdig houdt in veel van de problemen, en alleen aan de zijlijn op Amerika staat te roepen.
Ik heb, beste Vlaamse Belg, uw raad opgevolgd en een rondje in het bos gewandeld en was inderdaad redelijk gekalmeerd (voor zover natuurlijk een spirtsmuis kan gekalmeerd worden) totdat ik uw topic <<Nieuwe wereldoorlog in de maak?>> las:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
In Zuid-Amerika is het ook nog steeds niet rustig, en met de berichten dat het wel eens gedaan zou kunnen zijn met de olie binnen enkele decennia worden bepaalde regeringen zichtbaar nerveus. Vooral China moet je niet onderschatten, hun economie gaat de hoogte in, en daarmee ook de vraag naar grondstoffen als metaal en olie.
De VN is een lamme hartpatient geworden waar niemand zich nog iets van aantrekt, buiten zij die er geld aan verdienen.

Waar zal het volgend slagveld liggen? Het Midden-Oosten, Afrika? Of zal het allemaal wel in orde komen?
En nu doe ik niets meer dan zweten... van angst!

Laatst gewijzigd door Chipie : 28 september 2004 om 16:48.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden