Los bericht bekijken
Oud 28 september 2004, 18:33   #170
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
sunnie, zie dat je eerst weet waar je over praat hé! er is geen enkele wet die zegt dat mensen na hun 65 niet meer mogen werken. waar haal je dat?

alleen trekken ze dan niet het pensioen, waar anderen die stoppen op 65 wel recht op hebben. daardoor worden ze eigenlijk gestraft. daarom dat er ook min of meer politieke consensus is om dit probleem op te lossen. hoe het allemaal juist in mekaar zit, weet ik ook niet, maar werken na je 65 is niet verboden hoor!

verder hebben je racistische uitlatingen niks met dit probleem te maken. zelfs al gooien we alle niet-blanken nu stante pede buiten, en wordt vlaanderen onafhankelijk, dan nog is er een vergrijzingsprobleem. het zou zelfs nog erger worder. maar allez, geef jij nu eens de mirakeloplossing van het vlaams blok. wat zou de fantastische anke hier aan doen. en voor je weer begint te roepen dat ze de kans niet krijgen: je moet niet in de regering zitten om ideeën naar voor te brengen. in onze democratie is het bedoeling dat alle verkozenen het beleid proberen sturen, ook die van partijen die niet in de regering zitten.
Van dit feit was ik niet op de hoogte, dat geef ik hiermee eerlijk toe. Maar van hetgeen ik hier verneem is het nog erger gesteld dan ik had durven denken. Je mag werken na 65 jaar maar je word ervoor zwaar bestraft doordat je je hele recht op pensioen ermeer kwijtspeelt ! Dit is pure waanzin gewoon. Er zijn dan nog slechts heel weinig mensen die dan nog gemotiveerd zijn om verder te werken. In feite komt dit toch overeen met een verplicht "ermee kappen met het werk" bij het bereiken van pensioenleeftijd, alleen wordt het wat vermomd opdat het democratischer zou overkomen voor de mensen die graag willen en kunnen verder werken. Jijzelf vind dit een onrechtvaardig feit. Goed dat we tenminste op dat vlak het eens zijn met elkaar, een zeldzaam feit blijkbaar.
Je zou graag een politieke concensus op dit vlak zien om deze onrechtvaardigheid de wereld uit te helpen, wel ik kan je verzekeren dat dit nooit of te nooit zal gebeuren zolang een Links beleid aan de macht blijft. Links geeft immers geen zier om eigen volk, enkel om hun zelf en hun gezin.
[size=7]WEG MET LINKS !!![/size]
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden