Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2013, 20:21   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Dat ambtenaren tot 4 maanden BETAALD verlof hebben geloofd niemand in het buitenland.
Als je vertelt dat die het dubbele pensioen krijgen lachen ze U uit!
Mijnheer, ik heb 20 jaar lang dubbele posten geklopt en weekendwerk. Dit is nog veel meer dan 90u! Aangezien ik mijn C17 aanvraag loopbaan heb moeten aanvragen met het oog op mijn nakend SWT kan ik U vertellen dat elke dag en elk uur op dit document vermeld staat. Voor een ambtenaar onmogelijk te geloven maar veel mensen in de privé presteren veel meer dan 40u/week. Vrachtwagenbestuurders zijn in regel 15 �* 16u/dag aan het werken en dit voor een karig loontje. Zij zouden uw dubbel pensioen moeten krijgen want zij hebben daarvoor gewerkt EN AFGEDRAGEN. Uw afdrachten waren/zijn fictie : 100 Euro rsz of 100 miljard Euro rsz afhouding op een ambtenarenloonbriefje maakt voor de staatskas niets uit. Uw dubbel pensioen wordt betaald met geld dat van ons gestolen wordt!
Tut tut,
de Schoof heeft zijn pensioen dubbel en dik verdiend.

En om nu eens het voorbeeld te nemen van een muziekleraar: er zitten er een paar in mijn verdere familie.
Die werken dus vooral "buiten de schooluren", dus 's avonds, de woensdagnamiddag en de zaterdag.
Als ze zelf kinderen hebben: altijd opvang zoeken.
Ze zijn wel thuis tijdens de zogenaamde kantooruren: plezant !!
Ok, ik geef toe dat ze leuk zitten wat "grote" vakanties betreft.
Maar: wie hen benijdt: ga een Eerste Prijs (= master in muziekonderwijs, vroeger toch ...) halen en vlieg er in.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden