Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
Is dat niet een vorm van bezigheidstherapie voor ambtenaren?
Het is de politiek, die niets doet of te laat luistert naar pedagogen om het onderwijs ook innovatief te hervormen.
Als ik niet zelf gezorgd had voor een multi inzetbaarheid en brede kennis op te doen, zat ik ook bij diegenen die hier worden uit gescheten als luiwammesen.
Hoeveel onderzoek, word er gedaan als bezigheidstherapie door een leger aan ambtenaren, om voorstellen uit te werken?
Meestal zonder de mensen die in de praktijk staan te kennen in het hele verhaal.
Theorie is noodzakelijk, maar betekent niets zonder praktijk.
Als ik morgen een klas een auto met motor, volledig laat demonteren tot het laatste schroefje, ook de motor en hem terug volledig laat monteren, hebben ze meer geleerd op een week, dan theoretisch met 5 farden tekeningen en theoretische uitleg op een gans jaar.
|
De Schoof is ook een zoon van een arbeidersgezin; en heeft moeten studeren en werken voor zijn univ diplomaatje.
Ik herken dus wat je hier zegt, en ik herhaal het graag nog eens:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
...
Als ik niet zelf gezorgd had voor een multi inzetbaarheid en brede kennis op te doen, zat ik ook bij diegenen die hier worden uit gescheten als luiwammesen. ....
|
Ik feliciteer je: je bent een echte Vlaming die verantwoordelijkheid opneemt, voor zichzelf en voor zijn geliefden.
.