Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2013, 16:19   #57
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Net zoals Pieters een uittredingsvergoeding wilde binnenrijven door een list?

Kan de N-VA dan echt alleen op leugens overleven?

En hoezo werkt het cordon minder goed? De N-VA is het Vlaams Belang toch niet en gaat het cordon toch niet opheffen? Of wel? Dan werkt het cordon toch nog perfect?

Soms hebben verschillende regio's iets andere maatregelen nodig. Dat wil ik nog geloven. Maar dat een regio er dan gebaat bij zou zijn dat ze daar minder middelen voor krijgt, dat heb ik nog niemand overtuigend horen uitleggen.

Staan we dan toch op dezelfde lijn? Ik vind het helemaal niet helaas als werklozen aan beide kanten van de taalgrens hetzelfde behandeld worden. Dat is net wat ik wens. Als jij als Vlaams-nationalist me daarin steunt, des te beter.
Je bent echt in de problemen blijkbaar.
Wat heeft Danny Pieters er in godsnaam mee te maken. Zwaktebod hoor Robinus.
We spreken er toch niet over om die transferts van dag op dag te laten verdwijnen ? Neen dat moet geleidelijk gebeuren zodat de regio die in de problemen is zich kan herstellen. Maar nu gebruiken ze steunmaatregelen om een sportcentrum te bouwen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Wallonië en Brussel beschouwen die transferts als een verworven recht, dat is het probleem. Ze willen niet op hun eigen benen staan ze willen aan het infuus blijven hangen en die mentaliteit moet veranderen.

Natuurlijk dat het cordon niet meer werkt. Als het VB verder krimpt en al die stemmen gaan naar N-VA dan gaat links iets nieuws moeten uitvinden op rechts te isoleren.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 oktober 2013 om 16:23.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden