Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2013, 18:51   #6
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Je mag uitkiezen Ke Nan. Het gaat erom hoe de grote gemene deler van de moslims tegen het leven hier aankijkt.
En daar mag je je eigen conclusies aan verbinden. Ik heb het dus duidelijk niet over de Afghaan met een modern atelier die mijn bootkussens op een sublieme wijze opnieuw stoffeerde. Geen goedkope klus maar de man (en zijn vrouw) leverde uiterst correct en goed uitgevoerd werk.
Ik heb het ook niet over de Turkse bakker annex traiterie vlak bij de haven. Waar ik dagelijks heerlijke broodjes koop. Het verhaal gaat niet over deze hardwerkende mensen die hun zaak runnen en prima passen in onze maatschappij.
Het gaat om andere groepen die met minder goede bedoelingen hier zijn en komen.

Dus beste Ke Nan, het gaat over de chicaneurs. Over de Islam scholen die volledig lak hebben aan het geven van behoorlijk onderwijs. Het gaat over instituten die moedwillig jongens ronselen voor een absurde taak. Jongens die nu voor het grootste deel ergens liggen weg te rotten. Die mensen die normale ontwikkelingen tegenhouden op basis van een absurde religie. Die mensen moeten zo snel mogelijk worden weggewerkt en tegengehouden worden om nog meer belastingeld aan de maatschappij te onttrekken.