Los bericht bekijken
Oud 29 september 2004, 09:59   #241
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proude_to_be_Kosovaar
Odinkontakt je ben echt zielig jongen ik durf wedden dat jij totaal niets van politiek ken en zeker de politiek hier in belgie dus laat het beter aan de groote mensen over en ga verder spelen met je blokjes.Awel ik had gehoopt dat jij ook zo een dag zou meemaken dan had je zeker anders gezongen en ik durf ok wedden dat je nu hier nou niet zou zitten kakken over alles en nog wa waar jij totaal niet weet over wat het gaat.en ik woon hier al lang genoeg om te weten dat we hier in belgie een Cut Systeem hebben en dat ik als Geintegreerde belg en zowel de belgen die hier gebogen en getogen zijn.Waarom denk jij dat er zoveel belgen en ook vreemdelingen met de belgische nationaliteit werken in het zwart omdat die cut belasringen zo hoog zijn,en de staat altijd maar klagen dat ze geen geld hebben .die gebouwen in Brussel,Antwerpen enz...met welk geld bouwen ze die denk je??met die van ons Het Belgische volk a ja want ik ben tenslotte ook een belg
En voor u is het Meneer Kosovaar ok and have a nice playing time little boy
PROFICIAT !! nu weet elke bewuste vlaming in dit forum HOE EEN VREEMDELING DENKT ! een beter bewijs hadden wij echt niet nodig DANKU MENEER DE KOSOVAAR !!
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden