Wat een ridicuul artikel!
Wat heeft JMDD gezegd? wat heeft hij niet gezegd.
Dit artikel gaat vooral over wat hij niet heeft gezegd.
Citaat:
In een interview met De Morgen verklaarde ook Jean-Marie Dedecker dat hij niet wist hoe cocaïne de sportprestaties van een judoka zou verbeteren.. Toch zette hij Charline niet uit de wind. “Cocaïne als vochtafdrijver om gewicht te verliezen? Zou kunnen!” orakelde Jean-Marie. Het valt me tegen dat Dedecker onze bronzen plak uit Londen niet steunde. Ulla en Gella had hij wellicht met hand en tand verdedigd, maar met Charline Van Snick heeft hij geen medailles gepakt. En als de zon niet op Jean-Marie mag schijnen, dan op niemand. “Ik heb gehoord dat ze na de Olympische Spelen naast haar schoenen is gaan lopen”, roddelde hij als een Oostends viswijf. “Ze houdt aan met een Colombiaanse drugsbaas” of “het is een onverzadigbare nymfomane” had hij evengoed kunnen bazelen.
|
In het vet is wat hij wel gedaan en gezegd heeft.
In het groen staat wat de roddelende en fantaserende "journalist" er zelf heeft bijgevoegd...
Het valt me tegen dat Dedecker onze bronzen plak uit Londen niet steunde. Ulla en Gella had hij wellicht met hand en tand verdedigd
Hij had WELLICHT Ulla en Gella verdedigd, maar deed het niet, wegens niet aan de orde.
“Ze houdt aan met een Colombiaanse drugsbaas” of “het is een onverzadigbare nymfomane” had hij evengoed kunnen bazelen.
hij het het "evengoed" kunnen bazelen, maar deed het niet.
Wie is hier het Oostends viswijf?