Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2013, 17:48   #91
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als men een strafdossier wegens pedofilie tegen u opstart, dan zijn er ernstige aanwijzingen dat er misdrijven gepleegd werden.

Als men twee verschillende strafdossiers wegens pedofilie tegen u opstart, dan zijn er voor elk dossier ernstige aanwijzingen dat er misdrijven gepleegd zijn.

Als men drie verschillende strafdossiers wegens pedofilie tegen u opstart, dan zijn er voor alle drie de dossiers ernstige aanwijzingen dat er misdrijven gepleegd zijn.

Maar ik begrijp het, het zullen volgens u dan waarschijnlijk Vlaams Blok procureurs geweest zijn die Di Rupo in drie verschillende pedofilie-strafdossiers in verdenking hebben gesteld, om hem een beetje te pesten...

Of misschien denk je wel dat als men tegen u drie verschillende strafdossiers wegens pedofilie opstart dat je dan automatisch onschuldig bent.
Als ik morgen een klacht tegen u neerlegt wegens pedofilie, zal er een strafonderzoek tegen u geopend worden. Als Jack overmorgen hetzelfde doet, idem dito. Ik zal eens aan Peter vragen om ook klacht neer te leggen.

Zo, drie strafdossier tegen u wegens pedofilie. Ben je pedofiel?

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 22 oktober 2013 om 17:48.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden