Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2013, 15:11   #27
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
Ik ben blij dat ik mag zeggen dat ik er bijna volledig vanaf ben. Gisteren een mondeling akkoord gemaakt dat ik al mijn aandelen in de drie naast elkaar werkende bedrijven aan de vennoten en partners verkoop. Hun bod weigeren zou stom zijn. Genoeg om iets nieuw uit te bouwen ver weg van België en nog meer dan een appeltje voor de oude dag over te houden. En we moeten dan de boel -vooral door druk van mij- niet in faling laten gaan. Werknemers gelukkig en ik gelukkig. Want ik ben/was en de bedrijven en de werkdruk en alle ellende er rond meer dan beu. Ik wist al lang van mezelf dat ik geen meerwaarde in België meer zag.

Dit wil zeggen dat er weer een stap naar verhuis uit België is gemaakt. Begin november al eens bij de olielanden gaan kijken wat er juist allemaal mogelijk is. En wie weet zit ik volgend jaar al ergens waar het veel beter en vooral rustiger leven is dan in dat rot België land. Ze kunnen ze hier kussen. Een kloteland waar toch geen toekomst meer is. Hier is geen toekomst meer voor mijn kinderen.
Dit is een hard verhaal, maar absoluut de waarheid. Mensen worden toch gemakkelijk verblind door de media en grote beloftes terwijl we collectief de afgrond in rijden...