Discussie: Flauwemoppendraad
Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2013, 01:20   #5
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.493
Standaard

De Europese geheime dienst organiseert een examen voor een undercoveragent.
Een paar honderd kandidaten uit allerlei landen leggen een aantal proeven af.
Uiteindelijk blijven er drie finalisten overblijven: een Nederlander, een Duitser en een Belg
De Nederlander wordt bij de jury geroepen.
"Mijnheer, zegt de voorzitter, u moet nu de ultime proef afleggen om aan te tonen dat u in alle omstandigheden welk bevel dan ook zult uitvoeren "
De Nederlander "OK"
"Hier is een geladen pistool, uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel, ga binnen en schiet haar neer"
De Nederlander, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw, nooit van mijn leven"
Waarop de jury een streep door zijn naam zet en hem vraagt het pand te verlaten.
Zelfde scenario bij de Duitser.
De man zegt: "Ik zal het proberen", gaat het lokaal ernaast binnen maar komt na een minuut weer naar buiten met dikke tranen in de ogen en zegt "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het echt niet"
"Waarop de jury roept "Gezakt"
Nu is de beurt aan de Belg. hem wordt ook verteld dat hiernaast zijn vrouw enz .... enz ....
De Belg neemt zonder blikken of blozen het pistool aan en gaat het lokaal binnen.
De jury hoort zes schoten, vervolgens een bult geschreeuw en een hels kabaal gevolgd door een veelzeggende stilte.
De Belg komt terug bij de jury en wrijft zich het zweet van het voorhoofd en zegt verontwaardigd "Jullie hebben me daar wat geleverd hoor", "dat pistool was ja geladen met losse flodders", "ik heb haar nu met haar stoel dood moeten slaan".
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden