Aan de geur te ruiken die men in sommige winkels opsnuift ... het zou allemaal kunnen.
Nie voor 't een of 't ander maar voor enige tijd deed een goede kennis van ons een speciale actie in zijne schoenwinkel. Een grote kortingsactie op nen bepaalden avond. Koopavond heette dat geloof ik.
Jongens toen ik zijne winkel binnenkwam zat het daar zwart van het volk. Ik schreef bijna zwart van het donkere volk. Meerendeels gekleed in zo van die zwarte nonnenklederen. Ik weet niet of die mensen veel zeep gebruikten of zo maar het moet toch al even geleden zijn geweest dat de meesten zeep hadden gebruikt.
Als ge zo'n non benaderde of voorbijkwam tjonge tjonge tjonge toch.... stinken... echt waar het was met momenten om te k*tsen.
'k hem het nog tegen die kenissen gezegd : om zo uw geld te moeten verdienen en zo werken in zo'ne stank awel merci chapeau..
da was echt nie te doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|