Terzijde, in deze draad zit een goed voorbeeld van de gebruikelijke erg doorzichtige discussiemethode der belgicisten, in casu van ViveLaBelgique : wanneer ze middels hun eigen onzinnige standpunten knel geraken, komen ze met een volstrekt irrelevante en louter ad hominem “conclusie” voor de dag. Volgt u even mee :
ViveLaBelgique – Post 19 : « Het ziet er naar uit dat N-VA met haar confederalisme niemand kan bekoren behalve misschien het Vlaams Belang. »
Travis66 – Post 21 : « Volgens peilingen vindt 46% van de Vlamingen dat het confederalisme er moet komen. »
ViveLaBelgique – Post 25 : « Als N-VA de andere partijen kan overtuigen om in hun definitie van confederalisme te stappen dan zal hierover wel een gezamelijke communicatie van de partijvoorzitters. Ik denk dat ze zichzelf eerder in een cordon sanitaire plaatsen met hun separatisme. »
Travis66 – Post 27 : « Dat is iets helemaal anders dan "niemand" is geïnteresseerd. 46% is niet niemand. »
ViveLaBelgique – Post 28 : « Wie gelooft er in die peiling ? »
Travis66 – Post 39 : «Ik geloof in alle geval dat de foutmarge minder dan 46% bedraagt. ”
ViveLaBelgique – Post 43 : “Daar heb ik mijn twijfels over.”
Travis66 – Post 84 : “En dan vraag je je af waarom mensen zeggen dat je onzin verkoopt. Een peiling is inderdaad niet in steen gehouwen. Maar 46% foutenmarge is belachelijk.”
ViveLaBelgique – Post 89 : “???”
Travis66 – Post 90 : “LOL”
ViveLaBelgique – Post 91 : “Ik ben blij dat jouw eigen onduidelijkheid kan lachen. Zot zijn doet niet zeer.”
........
|