Los bericht bekijken
Oud 6 november 2013, 07:35   #23
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Peter, je bent dik aan het zeveren.
Als N-VA haar programma voorstelt en daarvoor gaat dan is de teneur dat met N-VA geen compromis mogelijk is en dat ze geen partners zal vinden.
Als N-VA dan toch moeite doet om de deur open te houden, dan zit je het bovenstaande, en sorry dat ik het zeg, gezeik, neer te pennen.
Het me ondertussen overduidelijk dat er ook bij u een ziekelijke haat tov N-VA is ontstaan die op niets fundamenteels stoelt.
Het gevolg daarvan is dat je geregeld warm en koud blaast tegelijk, en uw geloofwaardigheid stilaan verdwenen is.
Je zou beter je oren goed gebruiken, en je ogen. Of is het normaal dat de drie partij tenoren dit WE elk hun hoogst persoonlijke versie kwamen geven over de al dan niet voorwaardelijke deelname van n-va aan een volgende federale regering ? Ik zei het eerder al, BDW gaf een realistisch antwoord (die beseft volgens mij al heel goed dat er in de komende jaren totaal niets in huis komt van dat confederale verhaal), Weyts wil horen dat de anderen het ook willen, en Jambon kwam wat stoer doen in de gazet.
Jullie zeggen toch altijd dat n-va geen eenmanspartij is hee, maar wie spreekt dan voor de partij ?
Nu kwam BDW gisteren weer de super gematigde versie geven, o zo compromisvaardig. Wat zal het morgen zijn ?
Dat is de reden dat ik ermee lach. Omdat alle tekenen aanwezig zijn dat de partij en vooral haar voorzitter kiest voor regeringsdeelname ongeacht. De rest, dat hele plan, dat is iets voor later. Congres, mooie resoluties, mooie campagne over confederalisme en dan als de stemmen binnen zijn zal men kiezen om zonder het confederale verhaaltje de n-va in de regering te loodsen.
Ga je me echt vertellen dat je geen parallel ziet met de oude cvp ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden