Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962
Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamte, vapeurkes, angstaanvallen zelfs alleen maar bij het gedacht aan Servais die de avond na de verkiezingen zijn uitslag thuis moet vertellen aan zijn vrouw en kinderen. Vooral als een huisgenoot dan de voorspelbare vraag gaat stellen welke score de concurrentie haalde. Arme Servais.
Omgekeerd is het ook niet zo zeker hoor. Tegen George Clooney opkomen kon er maar één, en die maakt dus heel waarschijnlijk een andere keuze. (BDW zal naar alle waarschijnlijkheid de kamerlijst trekken, denk ik toch, na zijn uitgesproken belang voor het federale niveau) Wie zal n-va dan tegen-programmeren tegenover Georges ? Homans ? Jambon ?
Ik denk wel dat er meer mensen op de n-va lijst gaan stemmen ongeacht het gezicht van de lijsttrekker, dan dat ze dat gaan doen voor een cd&v lijst. Toch durf ik er een goeie fles sjampieter op verwedden dat Kris Peeters zijn persoonlijke score drie keer hoger zal liggen dan die van zijn uitdager van n-va.
|
die foto van hem met die schaterlach, zou een andere partij die mogen gebruiken in de campagne ?