Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb
Als ik kijk naar hoe het Vlaams Belang het aanpakt, dan moet ik er bijna van huilen. Iedereen is nu tegen hen, en terecht.
Ik ben moslim, en de laatste wat er in mijn gedachten opkomt is jou bekeren. Ik wil alleen zoveel mogelijk geld verdienen, mijn kinderen een goede opvoeding geven, en hopelijk elk jaar op vakantie voor wat rust.
Ik denk dat je je druk maakt om niets. De enige extreme moslims zie je trouwens alleen in het nieuws.
|
FOUT. Iedereen is NIET tegen het VB. U zou er van verschieten hoeveel mensen achter hun programmapunten staan, maar het niet openlijk willen toegeven. Gewoon omdat ze dan weer afgeschilderd worden als racisten. Dat is de enige argumentatie van de linkse kerk wanneer het over immigratie gaat en de discussie is dan gesloten. En wil u eens verduidelijken waarom het VB het niet goed aanpakt? Argumenten graag.
U persoonlijk wil mij misschien niet bekeren, maar er zijn miljoenen anderen die dat wel willen doen. Europa islamitisch is de natte droom van de overgrote meerderheid van de moslims.
Ik maak mij er wel druk over en geloof de goednieuwsshow niet van 'wij zijn zo niet'. Ik heb ze allemaal op de tafels zien dansen tijdens de walgelijke terroristische aanslagen in Europa en Amerika. OOK de zogezegde gematigde moslims. Enkele onnozele cartoons van de profeet lokten doodsbedreigingen, moorden en blinde haat uit over heel de wereld. Ik moet toegeven dat ik schrik heb voor dit blind fanatisme, dat niet in onze Westerse wereld thuis hoort, in feite niet in de gehele wereld.
Het is wel raar dat jullie naar het gehate Westen komen om goed te kunnen leven. Kunnen jullie in godsnaam niet uw eigen moslimland blijven en daar een betere levensstandaard opbouwen? Ik wil geen hoofddoeken in het straatbeeld. Ik ben dat nooit gewoon geweest en zal het nooit gewoon worden. Volgens de politiekcorrecten ben ik dan racistisch. Het is wel raar dat wij ons weeral moeten aanpassen, terwijl de moslims hun eigenheid mogen behouden. Heeft er al één moslim geroepen: 'hé, waarom werden overal de kruisbeelden en kerstbomen weggenomen? Dat mag toch niet.'