Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view
Banmeldingen ?
Blijkbaar zijn er mensen die aanstoot nemen aan mijn aanwezigheid hier .
Wat is het doel van een gebruiksnaam , Ik wil ook communiceren onder mijn persoonlijke naam als alle anderen dat ook doen .
Ik vind het wel jammer dat je er op aangesproken wordt door een andere gebruiksnaam met privé bericht .
Ik heb via privé berichten hier afspraken gemaakt en contact gehad met mensen in levende lijve, precies omdat ik niet te verbergen heb, ook al heb ik scherpe mening.
Vind de houding, en verdenking heel jammer en wat meer echtheid in een goed gesprek belangrijker dan om achterklap te doen en achter een gebruiksnaam
( verberging van eigen identiteit) elkaar niet te tolereren en via technische ingrepen mensen hun uitlaatklep, communicatie en sociale media te verstoren of af te nemen.
Als dat een reden mocht zijn om mij hier niet te aanvaarden op dit Forum, dan mag men dat ook gewoon uiten in het openbaar hier .
Mocht ik weten dat er vb 50 personen hier vinden dat ik een niet aanvaardbare houding heb en bewust orde verstoor, dan wil ik graag vrijwillig afscheid nemen en niet langer tot last zijn.
Als ik aan de makers van het Forum een tip mag geven, moderniseer uw site en gun ons de mogelijkheid om te communiceren en onszelf gelijktijdig in de webcam te vertonen .
|
een tip: dit forum is echt niet zo belangrijk, neem dit niet zo serieus op.