17 november 2013, 21:52
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun
Ik heb geen theorie ... ik weet alleen dat het officiële verhaal, zoals het ons is verkocht in de Mainstream Media, niet kan hebben plaats gevonden ... Jij gelooft wat je wil geloven.
Om de haverklap kom je aandraven met de beschulidigende vinger dat 'conspiracy-sites' de bron zijn van deze analyse terwijl de enige bron het 'gezond verstand' is
Ik ben in het 9-11 onderzoek gedoken nadat één mijner vrienden kwam aandraven met het conspiracy verhaal. Ik wilde hem bewijzen dat zijn verhaal niet klopte. In den beginne vond ik heel snel facts & figures die zijn verhaal tegenspraken, maar hoe dieper ik groef, hoe meer ik punten aantrof waar het officiële verhaal geen antwoord op had.
Snel één doordenker (van de velen) die me in het hoofd schiet:
FBI baas Robert Mueller geeft in een interview op CNN toe dat er sprake is geweest van paspoortdiefstallen, iets wat veelvuldig is bewezen door
- De zogezegde daders die nog leefden ná de feiten, familieleden die CNN e.d. contacteerden met bewijzen, ... De vader van Mohammed Atta beweert zijn zoon nog aan de telefoon te hebben gehad op 12 september, juist ‘The day after’. Van de echte Mohammed Atta is intussen niets meer gehoord.
- De zogenaamde leider van de 9-11 kapers was Mohammed Atta. Zoals bij de 7 kapers waarvan men weet dat ze nog in leven zijn, is het paspoort van Mohammed Atta getolen in 1999, hetzelfde paspoort dat miraculeus te voorschijn is gekomen van tussen het puin van de WTC torens. Atta stond bekend als een verlegen, soms timide en vrouwenschuwe man. Hij was een student artchitectuur. Omwille van zijn brave voordoen probeerden zijn medestudenten niet te drinken of te vloeken in zijn bijzijn. Hoe dit brave niet-politiek geïnspirreerde mama’s-kindje kon transformeren tot een wodkadrinkend terroristisch beest, zoals beschreven in de media, kan waarschijnlijk bovenaan gerangschikt worden in de lijst van meesterlijke persoonlijkheidswissels en verdringt bij deze ‘Jekyll and Hyde’.
Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte, schreef zich in bij een vliegschool in Florida waar hij na zijn training heel duidelijk maakte dat hij naar Boston(!?) trok. De directeur van de vliegschool was Rudi Dekkers, een geëmigreerde Nederlander. Rudi Dekkers maakte duidelijk dat de cursus die hij voorschotelde niet van toepassing is voor commerciële vliegtuigen. Hij beschreef Atta als ‘an asshole’, één van de redenen hiervoor was te vinden in een ongewoon incident tussen Rudi Dekkers en Mohammed Atta bij het begin van de cursus.
DEKKERS: ‘Wanneer ik iemand een aantal keer opmerk in onze gebouwen weet ik dat deze een reguliere student is en tracht ik een gesprek op gang te brengen. Het is een vorm van PR. Mijn mensen hadden me geïnformeerd dat Mohammed Atta 4 jaar in Hamburg had gestudeerd. Ik ben van oorsprong Nederlander en kan een woordje Duits, dus spark ik op een onbewaakt moment Mohammed Atta aan: ‘Goeie morgen , alles OK?’ ... ‘Is de koffie in orde?’ ... Hij keek me aan met ijzige ogen; antwoordde niet en liep weg. Tot zover de eerste kennismaking’
Toch houdt Mueller vast aan de 21 verdachten
Deze verklaring opent de ‘box van Pandora’ met onnoemelijk veel vragen:
- Waarom zou Osama Bin laden, de Saoedi-Arabische holbewoner, identiteitspapieren stelen?
- Om sporen uit te wissen?
- Waarom zou een Saoedi identiteitspapieren stelen om sporen te wissen van landgenoten?
- Waarom een diefstal op poten zetten die sporen ontwikkelt die terug naar zichzelf wijzen?
- Waarom geen Griekse, Braziliaanse of Turkse identiteitsdocumenten?
Een meer logische verklaring kan gevonden worden in het feit dat niet-Arabieren een camouflage taktiek toepasten om de aanslagen in de schoenen te schuiven van Arabieren.
|
Gun,
Dat verhaaltje van die 'levende kapers' is al meer dan 10 jaar tot op atomair niveau vernietigd en daarna nog eens vernietigd. Het heeft geen enkele zin daar nog aan vast te houden.
Bovendien is NIET het paspoort van Atta teruggevonden, maar van een andere kaper.
Probeer ten minste dat soort dingen juist te krijgen als je wil dat de rest van je verhaal gelezen wordt.
|
|
|