Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2004, 18:46   #63
marijke taffein
Provinciaal Statenlid

marijke taffein's schermafbeelding

Standaard ideeen om ze te dwingen meer dan welkom

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Wanneer u op dat adres staat ingeschreven aan de molenstraat, dan zal de gemeente U zeker een reispas verstrekken, want dan bent u NIET ambtelijk geschrapt! Aangezien U uw adres heeft staan in UW eigendom! (zoals U zegt, dat het Uw eigendom is?)
dat is inderdaad het geval ---de akte heb ik hier bij mij --- ik heb vruchtgebruik tot mijn dood --- mijn identiteitskaart vermeld nog steeds molenstrat ertvelde --maar via het internet las ik dat na ambtelijke schrapping die identiteitskaart ongeldig is aangezien het niet meer het adres vermeld waar ik woon maar dat is nog steeds ertvelde en nergens anders ook al verblijf ik momenteel elders ---- ik was in het begin van de maand ernog en het huis is kompleet onbewoonbaar ---geen mogelijkheid om zonder kosten erin te trekken en ide kosten kan ik niet betalen van mijn pensioen --- televisie frigo radio wasmachine alles is weg en wat er nog staat is vernield ik kan u de foto s sturen van wat ik er by terugkomst aantrof --- de telefoonleiding stukgesneden dus bij een eventuele dringende interventie kan ik niet eens meer telefoneren --- de badkamer is volledig vernield--- matras is volgeplasd en bevuild etc ---een onmogelijke taak---indien je ideeen hebt om hun alsnog te verplichten mijn paspoort uit te reiken ---alle hulp welkom

Laatst gewijzigd door marijke taffein : 1 oktober 2004 om 18:52.
marijke taffein is offline   Met citaat antwoorden