18 november 2013, 09:58
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin
Neen. De Griekse democracy was omver geworpen, en gesteund door hun Amerikaanse bontgenoot kregen ze het in hun bol om Cyprus te anexeren en de Turkse minderheid te verdrijven. De Turken waarschuwde om het niet te doen. De Grieken deden het toch samen met heel wat Cypriotische Grieken. En daarna pas werden de Grieken en de Grieks Cyprioten in de pan gehakt.
Je moet maar eens een Geschiedenis boek kopen. Dan wist je dat ook. In plaats van in al je onozelheid de islam de schuld te geven. (en dat terwijl in Turkije de staat en kerk strikt gescheiden zijn. .. dat bewaakt wordt door het Turkse leger dat de Grieken in de pan hakte.)
Dat is zo, volgens het verdrag dat Turkije, Griekenland en Engeland hadden ondertekend. Een schending van de neutraliteit van Cyprus van 1 van die landen geeft het recht aan de andere twee voor in interventie.
Neuh. Uiterst rechtse kliek die een gevaar zijn voor de democracie passen niet in Europa. Daar valt het Gouden Dagenraad van Griekenland onder en ook de Griekse Junta die Cyprus binnen viel.
|
²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
|
|
|
|