Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view
Heel mooi , maar ik ben nu even nieuwsgierig , of jij ook achter deze uitspraak staat .
Dat de islam er zo over denkt, daar zijn inmiddels meer dan aanwijzingen zat over.
Maar is dat een reden waarom ook wij massaal kindjes moeten beginnen maken, als tegengewicht op de kannonenvlees balans ?
|
ik ga akkoord met Satiper: twee kinderen per vrouw maar dan WERELDWIJD. Dat is de enige manier om de wereldbevolking te stabilizeren én ervoor te zorgen dat het succesvolle westen niet wordt verdrongen;
Alhoewel dat laatste dus enkel het probleem van de niet-succesvolle derdewereldlanden zal zijn, en niet die van ons nadat we uitgeroeid werden.
Ik las ooit een paar boeken over de Keltische cultuur. Blijkbaar werden die Kelten over een periode van minder dan een eeuw volledig uitgewist. Men weet niet hoe het kwam, met uitzondering van Ierland, Wales, Schotland en Noord Spanje (Asturias) verdwenen ze van de aardbol. Hoe kwam dat? ze vermengden zich met de binnenvallende Germanen en de kinderen werden Germaans... (zoals in Mohammed huwt Mieke en de kindjes heten Mohammed2 Mohammed3 en Mohammed4) en verder kan het best zijn dat ze zelf amper of geen kinderen meer maakten, ziekte en hongersnood deed vast de rest.
Enige gelijkenis met de huidige situatie is uiteraard puur toeval.