Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik hoop dat jij met de auto nooit zo kort door de bocht gaat als hier in uw repliek.
Ik heb hierboven zonder enige commentaar een paar foto's van vrouwen gepost.
Als jij denkt in mijn hoofd te kunnen kijken, en zonder dat ik iets schrijf meent te kunnen weten wat ik denk, dan zou ik mijn forumnaam direct veranderen in Madame Blanche of Soleil.
Mocht het zijn dat je gebruik maakte van een glazen bol: poets hem dan eens heel goed op, want je ziet er niet klaar in, of erger: je ziet er dingen in die ik niet geschreven heb.
Kijk voor alle zekerheid nog eens naar mijn post, zet een HEEL grote bril op, constateer elke afwezigheid van commentaar en schrijf dan een excuusbriefje omdat je zo van leer trekt zonder enige grond.
Het mag per PB.
Intussen neem ik nota van JOUW interpretatie van de foto's.
Zonder uit te vliegen uiteraard.
Ik kan verdragen dat iemand een gedacht heeft en het uitspreekt.
|
We kunnen allemaal tussen de lijntjes - in dit geval de foto's - lezen.
U publiceert foto's van niet erg mooie dames die niet jong meer zijn (ja zeg gerust dat er een paar echt lelijke tussen zitten) en daarna foto's van prachtige jonge vrouwen. U zet er helemaal geen commentaar bij.
Als u met die foto's wilt bewijzen dat langharige vrouwen even mooi zijn als kortharige of dat u voor geen enkel kapsel een uitgesproken voorkeur heeft, dan hadden uw foto's wel een beetje meer genuanceerd kunnen zijn!
Op een excuusbriefje zult u nog lang mogen wachten!
PS : ik kan niet kort uit de bocht gaan met de auto want ik heb het hier al 100 x gezegd dat ik geen auto heb!